Szkoła Podstawowa nr 42 we Wrocławiu • Obiady

Niepełnosprawni

A A+ A++  K 

Treść

Obiady

OBIADY W STOŁÓWCE SZKOLNEJ

MENU [2.12 do 6.12.2024]

GRAFIK OBIADOWY

W pierwszej kolejności prosimy o wypełnienie deklaracji korzystania z wyżywienia w stołówce szkolnej.

Informujemy, że od 01.06.2022 koszt jednego obiadu wynosi 6,00 zł za dziecko.

Szkoła Podstawowa nr 42 we Wrocławiu informuje, że chęć korzystania z obiadów należy zgłosić poprzez wypełnienie deklaracji obiadowej (WZÓR).

Wypełnioną deklarację należy zeskanować i wysłać mailem na adres  Intendent@sp42.wroclaw.pl, a następnie uiścić opłatę.

O całkowitej rezygnacji z obiadów rodzic zobowiązany jest poinformować intendenta najpóźniej do ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc, w którym uczeń przestanie korzystać ze stołówki szkolnej.

Odpłatność za obiady wnoszona jest z góry do 28 dnia każdego miesiąca na rachunek bankowy szkoły:

PKO BP 52 1020 5226 0000 6002 0416 2285

w treści należy podać:

klasę, imię i nazwisko dziecka oraz miesiąc za jaki jest robiona wpłata. W przypadku niepełnego abonamentu dodatkowo proszę wskazać wybrane dni tygodnia.

 

Wpłaty gotówkowe nie są przyjmowane.

 

Prosimy o wpłacanie wyliczonych przez intendentkę kwot tylko na bieżący miesiąc (nie wpłacamy na miesiące kolejne !!!), żeby zapobiec niepotrzebnym nadpłatom !

Kwoty jakie należy wpłacać za poszczególne miesiące.

Kwota za obiady w GRUDNIU wynosi: 84,00 zł;

kl. 8A, 8C - 78,00 zł.

Kwota za obiady w LISTOPADZIE wynosi: 114,00 zł;

kl. 4A, 5A, 6A, 6B, 7C, 8A, 8B - 108,00 zł;

kl. 6C - 102,00 zł.
Płatność należy dokonać do 28 października.

 

Warunkiem wydania dziecku obiadu jest dostarczenie wypełnionej deklaracji oraz uiszczenie opłaty w terminie.

Odwołanie obiadu (odpis) jest możliwe z wyprzedzeniem najpóźniej tego dnia, kiedy dziecko nie przyjdzie do szkoły, do godziny 9. Rezygnację z obiadów składamy u intendentki mailowo lub poprzez librusa.

O całkowitej rezygnacji z obiadów rodzic zobowiązany jest poinformować intendentkę najpóźniej do ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc rezygnacji. 

W przypadku całkowitej rezygnacji prośbę o zwrot kosztów za niewykorzystane obiady (WZÓR) wysyłamy na maila intendentki.

Tel. 071-798-68-82 wew. 113 lub mailowo: Intendent@sp42.wroclaw.pl

Uwaga! Posiłki nieodwołane u intendentki przepadają!

Odpisy nie są robione na podstawie nieobecności w dzienniku!

Do góry
Youtube BIP

MsTEAMS RODO Plan lekcji Darowizny Zarządzenia Librus Synergia
Wszelkie prawa zastrzeżone Szkoła Podstawowa nr 42 we Wrocławiu

Projekt i wykonanie MSWDKG