OBIADY W STOŁÓWCE SZKOLNEJ
MENU [27.10 do 31.10.2025]
GRAFIK OBIADOWY
W pierwszej kolejności prosimy o wypełnienie deklaracji korzystania z wyżywienia w stołówce szkolnej.
Informujemy, że od 01.04.2025 koszt jednego obiadu wynosi 5,00 zł za dziecko.
Szkoła Podstawowa nr 42 we Wrocławiu informuje, że chęć korzystania z obiadów należy zgłosić poprzez wypełnienie deklaracji obiadowej (WZÓR).
Wypełnioną deklarację należy zeskanować i wysłać mailem na adres  Intendent@sp42.wroclaw.pl, a następnie uiścić opłatę.
O całkowitej rezygnacji z obiadów rodzic zobowiązany jest poinformować intendenta najpóźniej do ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc, w którym uczeń przestanie korzystać ze stołówki szkolnej.
Odpłatność za obiady wnoszona jest z góry do 28 dnia każdego miesiąca na rachunek bankowy szkoły:
PKO BP 52 1020 5226 0000 6002 0416 2285
w treści należy podać:
klasę, imię i nazwisko dziecka oraz miesiąc za jaki jest robiona wpłata. W przypadku niepełnego abonamentu dodatkowo proszę wskazać wybrane dni tygodnia.
 
Wpłaty gotówkowe nie są przyjmowane.
 
Prosimy o wpłacanie wyliczonych przez intendentkę kwot tylko na bieżący miesiąc (nie wpłacamy na miesiące kolejne !!!), żeby zapobiec niepotrzebnym nadpłatom !
Kwoty jakie należy wpłacać za poszczególne miesiące.
Kwota za obiady w LISTOPADZIE wynosi: 95 zł; 
kl. 3B, 3C, 5B, 7A, 8C - 90 zł;
kl. 6B, 7B, 7C - 85 zł.
Płatność należy dokonać do 28 października.
 
Kwota za obiady w PAŹDZIERNIKU wynosi: 105 zł; 
kl. 4B, 7A, 7B - 100 zł;
kl. 5A - 95 zł (dotyczy uczniów, którzy jedli obiady w czerwcu).
Płatność należy dokonać do 28 września.
14 i 17 października stołówka szkolna nie wydaje obiadów.
 
Warunkiem wydania dziecku obiadu jest dostarczenie wypełnionej deklaracji oraz uiszczenie opłaty w terminie.
Odwołanie obiadu (odpis) jest możliwe z wyprzedzeniem najpóźniej tego dnia, kiedy dziecko nie przyjdzie do szkoły, do godziny 9. Rezygnację z obiadów składamy u intendentki mailowo lub poprzez librusa.
O całkowitej rezygnacji z obiadów rodzic zobowiązany jest poinformować intendentkę najpóźniej do ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc rezygnacji. 
W przypadku całkowitej rezygnacji prośbę o zwrot kosztów za niewykorzystane obiady (WZÓR) wysyłamy na maila intendentki.
Tel. 071-798-68-82 wew. 113 lub mailowo: Intendent@sp42.wroclaw.pl
Uwaga! Posiłki nieodwołane u intendentki przepadają!
Odpisy nie są robione na podstawie nieobecności w dzienniku!